piątek, 24 października 2014

Seriale mojego dzieciństwa - część I

Filmy i seriale zawsze były moją główną rozrywką. Pamiętam, że będąc w szkole nie mogłam się doczekać powrotu do domu, bo zazwyczaj o godzinie 16 leciał jeden z moich ulubionych seriali. Uwielbiałam również niedzielne poranki, bo wtedy leciały seriale familijne, a po obiedzie zawsze jakiś film lub bajka Disneya. Ahh, jakie to były wspaniałe czasy.



Naszła mnie ostatnio ochota na "stare" seriale i zaczęłam czytać o tych, które kiedyś oglądałam. Postanowiłam podzielić się z Wami tymi tytułami, które najlepiej zapadły mi w pamięć.

1. Sabrina nastoletnia czarownica - serial z roku 1996. Pamiętam, ze leciał zawsze w niedzielę około  godziny 11 na Polsacie. Ile to ja mszy świętych przez niego przegapiłam... Był to mój pierwszy serial, który opowiadał o magii. Główna bohaterka mieszka z ciotkami (czarownicami) i gadającym kotem. Każdy odcinek opowiada o perypetiach z jej życia codziennego, w którym ważną rolę odgrywają czary.


2. Siódme niebo - również postał w roku 1996 i puszczano go w każdy niedzielny poranek na jedynce. Za każdym razem, gdy go oglądałam, to zastanawiałam się nad tym, jak świetnie jest mieć rodzeństwo - ja jestem jedynaczką. Siódme niebo to serial familijny o życiu wielodzietnej rodziny.



3. Buffy: Postrach wampirów - wypuszczono go w roku 1997, jednak ja zaczęłam go oglądać dużo później, około 2001 roku. Dzięki niemu zakochałam się w historyjkach o wampirach, hmm.. a może to było dzięki Wywiadowi z wampirem...? Jedno z dwóch. Buffy to 16letnia pogromczyni wampirów, która w chwilach wolnych od zabijania krwiożerczych istot, musi znaleźć czas na naukę i spotkania z przyjaciółmi.



4. Czynnik PSI - kolejny serial z 1996 (to był chyba dobry rok). Moi rodzice nie mogli zrozumieć, dlaczego 11latce podoba się taki serial. Pamiętam, że zawsze byłam bardzo podekscytowana, gdy go oglądałam, nawet raz się rozpłakałam, kiedy mama kazała mi jechać do kuzyna zamiast oglądać Czynnik PSI. Serial opowiada o grupie badaczy zjawisk paranormalnych.


5. Anioł ciemności - powstał w 1999 i jest rodzajem kontynuacji losów niektórych bohaterów serialu Buffy: Postrach wampirów. Również opowiada o wampirach i ich zabijaniu. Jaka ja byłam zakochana w głównych bohaterze.. Nawet chyba w swoim pamiętniku o nim pisałam :)




To tylko pierwsza część tego postu, druga już niedługo.
Znacie te seriale? Może też je oglądaliście będąc dzieciakami?





8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...