poniedziałek, 6 października 2014

Vichy Idealia = idealna cera?

Krem z serii Vichy Idealia chodził za mną już od paru lat. Jednak zawsze zakupiłam coś innego, lub dostałam jakiś krem w prezencie i zapominałam na chwilę o tym wymarzonym. Tego roku, kiedy skończył się mój krem z La Roche-Posay (Effaclar H), pędem poleciałam do apteki po Vichy Idealia.

No i go w końcu mam.




Wybrałam wersję do cery mieszanej, bo bałam się, że ta do suchej (a taką mam) będzie za ciężka pod makijaż.

Zadaniem tego kremu jest zmienienie stanu naszej cery na idealny. Krem ma ujędrnić skórę, wyrównać koloryt, wygładzić delikatne zmarszczki oraz rozjaśnić twarz. 

No i trochę dupa.

Chyba spodziewałam się zbyt spektakularnych efektów. Wyrównanie kolorytu to bzdura.. Skóra jest lekko ujędrniona i rozświetlona (czasami nawet za bardzo i muszę się pudrować), ale nic poza tym. Po dwóch miesiącach używania Vichy Idealia. nie zauważyłam, aby stan mojej cery znacznie się zmienił. Jestem tak samo piękna jak wcześniej.. :) A myślałam, że obudzę się z twarzą Angeliny Jolie.

Chwalę ten krem za to, że jest delikatny, idealny dla takich alergików jak ja, dobrze współgra z makijażem oraz całkiem nieźle nawilża. Nie potrzebuję silnie nawilżającego kremu na noc, bo ten bardzo dobrze radzi sobie z moją suchą cerą, w ciągu dnia. Kolejnym ważnym punktem jest to, że on nie zapycha, nie pojawiły mi się po nim żadne niespodzianki.

Jego konsystencja jest bardzo lekka, krem szybko się wchłania.



Polecam ten krem, chociaż można znaleźć jego tańsze odpowiedniki. Cena to około 100 zł, czyli standardowa jak dla kremów marki Vichy.



Znacie? Używacie? Co myślicie?







16 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale jakoś Vichy nie ufam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wcześniej kosmetyki z Vichy i zawsze się z nimi bardzo lubiłam. To pierwszy produkt od nich, który w sumie niewiele robi..

      Usuń
  2. Miałam kilka próbek i powiem, że za tą cenę to wielkie rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety szału nie robi.. Ja na prawdę spodziewałam się czegoś lepszego.

      Usuń
  3. Słyszałam dużo słabych opinii o nim... Sama chciałam go kupić... moze kidys... Cena niestety duża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pachnie... Wystarczył mi na dość długo, skora faktycznie nabrała równomiernego kolorytu i roswietlenia. Będąc pod takim świetnym wrazeniem tego kremu kupilam idealie BB i niestety to było dopiero rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę Vichy Idealia krem BB i wchodził mi w załamania i rolował się. Oba kremy rzeczywiście mają świetny zapach, ale to nie on jest najważniejszy.

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam. Raczej nie wypróbuję, szczególnie za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś próbki tego kremu, podobała mi się jego lekka konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy kremu od VIchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co ja mogę naprawdę z Vichy polecić to krem Normaderm, ten działa z widocznym skutkiem.

      Usuń
  8. Używałam, podobała mi się konsystencja, zapach, działanie było ok. Ale właśnie po prostu ok. Nie na tyle żeby dalej nie testować innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam mialam probki i calkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam tylko próbki, ale niestety jak każdy krem z Vichy strasznie mnie zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy ostatnim zakupie Effaclar Duo dostałam jego próbkę, ale jeszcze jej nie wypróbowałam :) jestem strasznie ciekawa jego działania u mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...